vineri, 3 decembrie 2010

Iarna a venit!

Publicat de A p p l e la 14:28

A venit iarna! Si o data cu ea si unul dintre anoptimpurile mele preferate (Craciun, ziua mea de nastere, vacanta de iarna).
Intai o sa ma scuz pentru o alta absenta indelungata dupa blog, problemele de sanatate se tin scai de mine (luni mi'am scos amigdalele).
Apoi profa de romana ma tot streseaza cu teza ei: "stai linistit a cucoana o sa.ti dau si teza nu raman fara ea data". Cred ca primesc zilnic mesaje de la colegi cu aceeasi intrebare de care deja m'am saturat: "te intrb profa de romana daca dai teza maine", mdeah eu fac bine multumesc de intrebare, deabea ce mi.am scos amigdalele cum puii mei sa dau teza acum?
Am omis sa spun ca din cauza operatiei am lipsit la 2 teze(romana si bio)...oricum sper sa numai primesc mesaje cu "cand dai teza la romana" ca o sa fac o criza.

See ya!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

A p p l e 's thoughts Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device