luni, 8 august 2011

Asteptand

Publicat de A p p l e la 13:47

Asteptand sa intre cineva pe mess, mi-am amintit brusc ca am un blog >:). Nu am mai postat de muuult timp el el si cum ma plictisesc zic ca ar fi cam timpul. In primul rand vacanta asta a trecut extrem de repede dupa parerea mea. Am fost la mare la munte...ce isi mai poate o fata dori?a da...vreau o tema pentru blog...imi plac muuult schimbarile, numai k e foarte greu sa gasesti o tema frumoasa in zilele noastre. Asa ca blogul o sa mai astepte ceva timp o tema nou(daca m-a asteptat pe mine atata timp nu stiu de ce nu ar putea sa astepte si o tema). Revenind la mine(mereu mi-a placut sa vorbesc despre mine, cred ca sunt putin cam narcisista. Am inceput sa ma uita la The Borgia's si deja m-am indragostit de serial, e absolut genial, cu Gossip Girl am ajuns deja la ultimul episod din sezon, astept sa inceapa urmatorul sezon(inca mai sper ca Blair nu o sa se casatoreasca cu printul si ca o sa se intoarca la Chuck), cu True Blood sunt la zi(sper sa nu moara Jessica, e prea draguta, si mai sper ca Eric sa ramana cu Sookie), am mai terminat si The Tudor's(ma asteptam sa arata la sfarsit cu moare Henric, dar ei nu:(). Acum cred ca ma bag la un Counter-Strike.:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

A p p l e 's thoughts Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | Best Kindle Device